Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 147 16v 150 запитване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
    Момчета, преди да пишете, първо почетете малко. Аз се забавлявам, когато се мъчат да ми обясняват, разлика между дизел и бензин. Без да знаят, за какво говорят. Бензиновия двигател има големи топлинни загуби, поради начина си на работа. И за това, има ниско КПД. Дизелака е с по-високо КПД, пак поради начина си на работа, коренно различен от бензиновия. Топлинните загуби (научете какво е това) са по-малки. Което се отразява и в по-трудното загряване. И двата са с вътрешно горене, ама различен метод.

    Бензиновия двигател има експлозия в цилиндрите. Дизеловия горене. Това ви е домашното, да го научите.
    Трябвало е повечко да внимаваш в часовете по физика. Сега нямаше да пишеш глупости по форумите.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Домашно номер две. Научете какво е конски сили и въртящ момент. Щото не правите разлика.

      Comment


      • Цвятко нъмбър ту.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Цвятко нъмбър ту.
          Това не те ли кефи, при единия има експлозия при другия горене
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Това не те ли кефи, при единия има експлозия при другия горене
            В пост № 30 по темата, човекът е написал:


            "На 1500 оборота има 248Nm. Това е повече от бензинките, в максималните им обороти. Значи не би трябвало, да губи мощност. Камо ли да гасне, при тръгване от наклон.
            Иди на качествена диагностика."


            от което става ясно, че хал хабер си няма от това що е мощност и що е въртящ момент.

            77 поста по-късно пише:

            "Научете какво е конски сили и въртящ момент. Щото не правите разлика."


            демек - вече е разбрал и умело борави с понятията и дори е станал експерт в областта.

            Ето че благодарение на форума хората се учат.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Значи на бензинката кат и сипнем едни 30% нафта в горивото ще загрява по-бавно,хем по ефтино,хем нема хабим перката.а и ще да смазва помпата и инжекторите.

              Comment


              • @sollider - На втора като дам газ до долу директно обортомера заспива на около 5000 и малко оборота за няколко секунди, такъв ни е асфалта в града. Иначе до 4500 най-много има файда да я цедиш, като съм гледал дино графики на чипосан дизел с фабрична турбина.

                @ecotronic Всеки си има предпочитания, но ако караш колата от подписа 2.0 ТС в 166.. то това си е чист мазохизъм поне за мен. По тая причина не си търсих GT 1.8 TS, а 2.0 JTS не го броя като вариант. Не пришпорвам колата често, но обичам като й дам зор да има нещо да те блъсне в седалката.

                @Ghostface86 Влез и виж снимките на дино графики в темата и ще видиш как има печки, които държат конете си до 5200-5300 оборота.

                Не съм начетен в никакъв случай, просто давам мое мнение от наблюдения от форума и други сайтове.
                Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                Comment


                • ecotronic, иди почети малко. Че хал хабер си нямаш наистина, какво е конски сили и какво въртящ момент. Ама нека ти е простено.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                    Значи на бензинката кат и сипнем едни 30% нафта в горивото ще загрява по-бавно,хем по ефтино,хем нема хабим перката.а и ще да смазва помпата и инжекторите.
                    +1Недей бе колега,ти да не си от Габрово?Казват ,че в небето има 39 000 самолета.Представяте ли си,ако дори и половината са дизелови?
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • @scuderia сигурно има дизелаци, дето и над 5000 оборота държат конските сили. Ако е с чип, тунингована или така е направена. В конкретния случай, стокова Алфа, след 4000 оборота няма смисъл да я натискаш. Няма да върви повече и ще станеш като другите тук. Да се вайкат защо дизелака им не вървял. Щото идея си нямат, какво е дизелов двигател и какво бензинов. Ама са със самочувствие.

                      Comment


                      • Отново ли ДИЗЕЛ VS БЕНЗИН бре-е-е-е???

                        Не че разбирам, ама ситуацията не е еднозначна.

                        159-ката има турбинирани и дизел(2.4) и бензин(1.75) двигател 200 коня.

                        По данни на производителя:

                        Ускорение:

                        1.75 бензинката 0-100 за 7.7 секунди

                        2.4 дизела 0-100 за 8.1 секунди


                        Пробег на 1000 метра:

                        1.75 бензина за 28.9 секунди

                        2.4 дизела за 28.7 секунди


                        Всички данни са за салон/седан версия.

                        Хайде сега спорете на нов глас...

                        =================================

                        Сега остава да сравните числата на отделните предавки...
                        Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 21:59.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                          ...Съответно, дизелака има по-високо КПД (почти два пъти)...
                          Например моята бензина има 40% КПД.
                          Може ли да ми покажеш дизелов двигател, който има КПД около 80%?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • Бо,питай некое друго въпросче...

                            Comment


                            • Вечният спор бензин дизел Да споделя и моите знания отпреди 15 год в механото Дизеловият мотор е с по голямо КПД Това е така научно защото с обем гориво дава работа на колелата по голяма от бензиновия ДВГ По елементарно обосновано е теглото на горивото Дизела е по тежък и има повече калории Всички знаем че бензина бяга а дизела тегли но ако говорим за КПД дизела е Вижте разхода на двата мотора при еднакви условия От там нататък всеки мотор си има предимства и недостатъци
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • Да допълня колега. Бензиновия двигател, има топлинни загуби, поради начина си на изгаряне на горивото. И тия топлинни загуби, не се оправят със завиване на мотора с одеало. Една част от енергията отделена при изгарянето, отива в топлина. Защото въздух-бензин-искра, води до експлозия. Това се случва и в цилиндъра, но в много малки мащаби. При тази експлозия, се изгаря горивото. Но много неефективно и се губи много енергия.
                                При дизела, изгарянето е много по-плавно, така да се каже. Тук експлозия няма, а имаме запалване. Особено при комън рейл системата, дето се впръсква многократно дизелово гориво. Това води до по-малки топлинни загуби и по-високо КПД. И тъй като пак някой ще скочи, чел недочел, нека се запознае, с особеностите на бензина и дизела и начина им на горене.
                                Както сам каза, всеки двигател си има особености. И трябва да се възползваш от тях, за да имаш максималните възможности.
                                Стандартен дизелов двигател на Алфа 147 и не само, не го държиш до 4000 оборота. Няма смисъл. Да го караш все едно е бензин, говори че нямаш понятие от нещата.
                                Колкото до това, дали дизела не става за бягане, в Льо Ман, Ауди късаха всички. С техния дизелак.

                                Comment

                                Working...
                                X